Dzie艅 dobry moi drodzy 馃槉
Dzi艣 wr贸cimy my艣lami do naszej sali oraz koleg贸w z naszej grupy. Na pocz膮tek zapraszam do wys艂uchania wiersza, popro艣cie rodzic贸w o przeczytanie 馃槉
WIERSZ „M脫J PRZYJACIEL”
M贸j przyjaciel, daj臋 s艂owo jest osoba wyj膮tkow膮!
Umie robi膰 zamki z piasku, po podw贸rku biega w kasku.
I dla wszystkich si臋 nara偶a jak policjant albo stra偶ak.
Czasem bywa te偶 piratem, co na statku ma armat臋.
Raz rycersk膮 nosi zbroj臋, innym razem jest kowbojem.
Kiedy si臋 spotkamy w parku to podzieli si臋 kopark膮.
I po偶yczy mi 艂opatk臋 lub wiaderko w 偶贸艂t膮 kratk臋.
Bardzo lubi mleczne kr贸wki i czerwone ci臋偶ar贸wki.
Pi艂k膮 no偶na kopie w b艂ocie, z kotem 艣ciga si臋 po p艂ocie.
A w kieszonce od sp贸dniczki trzyma proc臋 i kamyczki.
M贸j przyjaciel, daj臋 s艂owo, jest osoba wyj膮tkow膮!
Rozmowa na temat wiersza:
- Kogo mo偶emy nazwa膰 przyjacielem?
- Jaki powinien by膰 przyjaciel?
- W jakie zabawy mog膮 si臋 bawi膰 przyjaciele?
Kochani czy pami臋tacie imiona koleg贸w/ kole偶anek z naszej grupy? Spr贸bujcie wymieni膰 ich jak najwi臋cej. Nast臋pnie zastan贸wcie si臋 i spr贸bujcie narysowa膰 koleg臋 lub kole偶ank臋, za kt贸rymi najbardziej t臋sknisz 馃槈
Kochani czas si臋 porusza膰.
S艂uchajcie, ogl膮dajcie i na艣ladujcie 馃憡
Na koniec przesy艂am karty pracy dla ch臋tnych os贸b 馃槈
Karta 1
Karta 2
Karta 3
Karta 4
Karta 5
Pozdrawiam Was cieplutko 馃挆
Brak komentarzy:
Prze艣lij komentarz